برند و برندسازی چیست؟
페이지 정보
작성자 Joycelyn 작성일 24-08-27 18:25 조회 52 댓글 0본문
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ زمانی که پروسه بهینهسازی سایت شروع میشود، معمولا سئو را به دو بخش سئو داخلی یا On Page SEO و سئوی خارجی یا Off Page SEO تقسیم میکنیم.
1. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ سئوی داخلی (On Page SEO)
گوگل برای رتبهبندی سایتها از الگوریتمهای مختلفی استفاده میکند. الگوریتمها و تکنولوژیهایی که بسیار مناسب عمل میکنند. همین الان یک عبارت در گوگل سرچ کنید. مثلا سرچ کنید "سئو سایت" ببینید در چند ثانیه، چند صفحه برایتان پیدا کرد؟ به این فکر کردهاید که نتایج بر چه اساسی چیده میشوند؟ چرا یک سایت رتبه بهتری در نتایج جستجو (SERP) دارد؟
گوگل تقریبا ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندی سایتها دارد. برخی از این فاکتورها ثابت شده هستند. تعدادی هم حدس و احتمال متخصصین. این را فراموش نکنید که برای رتبه بالا در گوگل فقط روی یک موضوع تمرکز نکنید. یعنی این درست نیست که فقط بک لینک بگیریم اما تولید محتوای درستی نداشته باشیم. رتبهبندی سایتها از ترکیب این ۲۰۰ پارامتر ایجاد شده و رعایت هر کدام در موفقیت سایت ضروری است. من فاکتورهای گوگل را به چند دسته تقسیم میکنم.
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
فرض کنید ربات جستجو هستید و قرار است دو وبسایت را برای یک کلمه کلیدی خاص رتبهبندی کنید. سایت اول در صفحه خود ۱۵۰ کلمه داشته و از هیچ عکس یا ابزار چندرسانهای استفاده نکرده است. سایت دوم یک مقاله ۳۰۰۰ آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ کلمهای نوشته که از چند تصویر، ویدئو، نمودار و اینفوگرافیک استفاده کرده و موضوع مورد نظر را تا حد ممکن توضیح داده است. شما به کدام سایت رتبه بهتری میدهید؟
گوگل امروزه به طول محتوای تولید شده اهمیت میدهد و دید بهتری نسبت به مقالات طولانی دارد. چون احساس میکند سعی دارید عمیقتر موضوع را بررسی کرده و تمام ابعاد آن را در نظر بگیرید. تحقیقات نشان دادهاند که صفحاتی که مفصل و جامع به یک موضوع پرداختهاند شانس خوبی برای رتبه گرفتن از گوگل را دارند.
استراتژی لینک سازی شما باید بصورت یک فعالیت بازاریابی عادی چیده شده باشد و نه مانند یک ترفند کسب اعتبار. به یاد داشته باشید که هدف از ساخت لینک ایجاد کردن مسیری است که مخاطبانتان را به سایت شما برساند چون در نهایت آنها افرادی هستند که پست های شما را می خوانند، در خبرنامه شما مشترک می شوند یا محصولات شما را می خرند که همین موضوع در نهایت باعث رونق مدل کسب و کار شما می شود.
وقتی صحبت از اهمیت لینکسازی میشود احتمالا همه یاد Off Page Seo و بک لینک گرفتن از سایتهای مختلف میافتند. اما واقعا اینطور نیست. لینکهای داخلی هم به اندازه لینکهایی که از سایتهای دیگر میگیرید باارزش هستند. باید به درستی در صفحات مختلف سایت خودتان لینک بسازید و یک شبکه از لینکها در سایت خود ایجاد کنید. این کار چه مزیتی دارد؟
سایت خود را مثل بدن یک انسان در نظر بگیرید. لینکها نقش رگ را دارند که بخشهای مختلف سایت را به هم وصل میکنند. اولین نکته این است که کار ربات موتور جستجو یا Crawler راحت شده و به خوبی میتواند بین صفحات مختلف سایت شما بخزد. این کار تاثیر بسیار خوبی در ایندکس شدن صفحات دارد و موتور جستجو را بهتر با سایت شما آشنا میکند.
دوم اینکه کاربر به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا میکند و میتواند از مطالب مفیدی که تولید کردهاید استفاده کند. هر چقدر کاربر بیشتر بین صفحات شما بچرخد و بخشهای مختلف سایت شما را ببیند، نرخ پرش (Bounce Rate) سایت کاهش پیدا کرده و موفقیت بیشتری در کسب رتبه خواهید داشت.
لینکهای خارجی (Outbound Links)
1. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ سئوی داخلی (On Page SEO)
گوگل برای رتبهبندی سایتها از الگوریتمهای مختلفی استفاده میکند. الگوریتمها و تکنولوژیهایی که بسیار مناسب عمل میکنند. همین الان یک عبارت در گوگل سرچ کنید. مثلا سرچ کنید "سئو سایت" ببینید در چند ثانیه، چند صفحه برایتان پیدا کرد؟ به این فکر کردهاید که نتایج بر چه اساسی چیده میشوند؟ چرا یک سایت رتبه بهتری در نتایج جستجو (SERP) دارد؟
گوگل تقریبا ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندی سایتها دارد. برخی از این فاکتورها ثابت شده هستند. تعدادی هم حدس و احتمال متخصصین. این را فراموش نکنید که برای رتبه بالا در گوگل فقط روی یک موضوع تمرکز نکنید. یعنی این درست نیست که فقط بک لینک بگیریم اما تولید محتوای درستی نداشته باشیم. رتبهبندی سایتها از ترکیب این ۲۰۰ پارامتر ایجاد شده و رعایت هر کدام در موفقیت سایت ضروری است. من فاکتورهای گوگل را به چند دسته تقسیم میکنم.
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
فرض کنید ربات جستجو هستید و قرار است دو وبسایت را برای یک کلمه کلیدی خاص رتبهبندی کنید. سایت اول در صفحه خود ۱۵۰ کلمه داشته و از هیچ عکس یا ابزار چندرسانهای استفاده نکرده است. سایت دوم یک مقاله ۳۰۰۰ آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ کلمهای نوشته که از چند تصویر، ویدئو، نمودار و اینفوگرافیک استفاده کرده و موضوع مورد نظر را تا حد ممکن توضیح داده است. شما به کدام سایت رتبه بهتری میدهید؟
گوگل امروزه به طول محتوای تولید شده اهمیت میدهد و دید بهتری نسبت به مقالات طولانی دارد. چون احساس میکند سعی دارید عمیقتر موضوع را بررسی کرده و تمام ابعاد آن را در نظر بگیرید. تحقیقات نشان دادهاند که صفحاتی که مفصل و جامع به یک موضوع پرداختهاند شانس خوبی برای رتبه گرفتن از گوگل را دارند.
استراتژی لینک سازی شما باید بصورت یک فعالیت بازاریابی عادی چیده شده باشد و نه مانند یک ترفند کسب اعتبار. به یاد داشته باشید که هدف از ساخت لینک ایجاد کردن مسیری است که مخاطبانتان را به سایت شما برساند چون در نهایت آنها افرادی هستند که پست های شما را می خوانند، در خبرنامه شما مشترک می شوند یا محصولات شما را می خرند که همین موضوع در نهایت باعث رونق مدل کسب و کار شما می شود.
وقتی صحبت از اهمیت لینکسازی میشود احتمالا همه یاد Off Page Seo و بک لینک گرفتن از سایتهای مختلف میافتند. اما واقعا اینطور نیست. لینکهای داخلی هم به اندازه لینکهایی که از سایتهای دیگر میگیرید باارزش هستند. باید به درستی در صفحات مختلف سایت خودتان لینک بسازید و یک شبکه از لینکها در سایت خود ایجاد کنید. این کار چه مزیتی دارد؟
سایت خود را مثل بدن یک انسان در نظر بگیرید. لینکها نقش رگ را دارند که بخشهای مختلف سایت را به هم وصل میکنند. اولین نکته این است که کار ربات موتور جستجو یا Crawler راحت شده و به خوبی میتواند بین صفحات مختلف سایت شما بخزد. این کار تاثیر بسیار خوبی در ایندکس شدن صفحات دارد و موتور جستجو را بهتر با سایت شما آشنا میکند.
دوم اینکه کاربر به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا میکند و میتواند از مطالب مفیدی که تولید کردهاید استفاده کند. هر چقدر کاربر بیشتر بین صفحات شما بچرخد و بخشهای مختلف سایت شما را ببیند، نرخ پرش (Bounce Rate) سایت کاهش پیدا کرده و موفقیت بیشتری در کسب رتبه خواهید داشت.
لینکهای خارجی (Outbound Links)
- 이전글 How To Make A Narration Noise Expert On Your Podcast
- 다음글 15 Bizarre Hobbies That'll Make You Smarter At Mesothelioma Compensation
댓글목록 0
등록된 댓글이 없습니다.